2019年5月23日 星期四

跌咗三千點,係時候開始入下貨啦



由於股票市場經常在高位徘徊,財自很久也沒有入貨(其實係掛住睇武俠片: 郭靖,楊過,張無忌...) 踏入五月份,環球股市非常兇險,短短唔夠一個月嘅時間大市就跌咗三千點左右,這個跌幅畀財自嘅估計更高,真係忍唔住要出手入下貨啦。 但係唔知個市係咪仲會向下沉底,所以都係輕輕買下有五六厘嘅金融股守下門口,貪佢哋退可守進可攻,我買完打算放佢哋喺床下底唔理佢㗎喇

財自心想,老美狂侵一日做花旗幫嘅掌門,強國幫一日都冇好日子過,我哋呢啲喺香江嘅蟻民,真係要繼續自求多福,繼續堅守城池。

9 則留言:

  1. 上月正股3.7時開左3988五月3.4sp put 0.024 由於大下跌前之後轉左去6月3.3 0.089

    想問下現在六月期仲有成個月多如果接貨要等到佢真係結於3.3下先接到? 還是要等3.3 - 0.089 =3.21加埋期結先接貨呢?
    比如10即10k股是用3.21 還是3.3 的資金準備係個戶口接thx

    回覆刪除
  2. 你做 short put 的話,如果有人主動行使的話,任何時候也有機會接貨的,不一定等結算。
    如果無人主動行使的話,就等 6月結算果日先知 la,到時正股如果收 $3.25 或以下就會自動行使 la。
    如果需要接貨的話,你就會用 $3.3 接貨。 如果你無咁多 cash 的話就會當你向證券行借錢了(所以如果無咁多 cash 就唔好做咁多手 la)。
    希望以上資料幫到你 la。

    回覆刪除
  3. 想問唔夠錢我用耀x。係咪佢自動落去margin戶口?
    同埋接左貨可以大妁講下cover call Ma thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問唔夠錢我用耀x。係咪佢自動落去margin戶口? 係呀!
      如果接左貨,即係你有正股在手,這時你做 short call (e.g. $3.3 or $3.4) 就是 covercall la。 如果你想 keep 貨,做高小小行使價,如果唔想 keep 貨,做 $3.3 就 ok la。

      刪除
  4. 到時正股如果收 $3.25 或以下就會自動行使 la

    3.25請問點得出黎thx

    回覆刪除
  5. 又有野想財自兄分享下, 當年你工作每月儲幾多,係咪之後放晒入股票期權? 當年回報加儲有幾多%? 因為想計下我仲要工作多久?你股票市好時有冇沽貨獲利?
    謝謝分享

    回覆刪除
  6. Winkins,我當年每月儲幾多? 基本上是打工的收入 - 必須的支出(實際是幾多我自己都無成日看著,只知道是盡力去儲)

    係咪之後放晒入股票期權? 極大部份 la

    當年回報加儲有幾多%? 當年我比較進取,回報可以是本金的 20% - 30% 以上,但現在回報愈來愈少了,因為怕死,哈哈!

    因為想計下我仲要工作多久? 無野做的時間會悶到人死的,所以我現在也找一份無壓力的工作做。

    你股票市好時有冇沽貨獲利? 我買賣比較差勁,成日做錯決定(沽了再升),所以現在基本上只買不賣。

    其實近日是很難得的入貨時機,可能入完即坐,但我都唔會太在意,只要有息就話之佢,我直頭唔理佢升定跌,有機會就入貨。

    香港現在的情況令人不快,月尾去新加坡玩下平衡返先!

    回覆刪除