2020年1月12日 星期日

比貧窮更可怕的是窮人思維



一則窮人與富人的寓言故事: 在一個村莊裏住著一個富人和一個窮人,窮人每天辛苦工作,依然還是覺得貧窮潦倒,他看到隔壁的富人夜夜笙歌,根本就不需要幹什麼活,依然覺得有滋有味。 時間長了,他內心裡生了不滿嘅心理, 有天他去找上帝理論,對上帝說,你太不公平了。 憑什麼讓他那麼富有,我卻那麼貧窮,你給得我一個說法。 上帝笑瞇瞇咁對佢講,這樣吧! 現在開始我把他變成和你一樣的貧窮人,然後我送給你們每人一座煤礦,以後能不能成為富人,就睇你哋自己啦。


窮人返嚟之後,發現隔離嘅富人同佢一樣咁貧窮,佢非常開心, 窮人心想, 我憑著自己嘅努力一定能比富人原來嘅更好,從嗰日開始窮人每日朝早天光就去掘礦,然後去街上面賣錢,之後買咗啲好食嘅嘢同好玩嘅比自己的老婆同埋孩子。 日子一日一日咁樣過去,窮人嘅日子都只係比之前緊緊好少少,反觀富人佢本來就冇過住啲咩粗重嘅生活,掘煤對佢嚟講係一個好消耗體力嘅事情, 所以佢做咗幾日就堅持唔到停咗落嚟,而家佢一無所有,必須諗辦法改變呢個情況,於是佢每日去街上賣煤嘅時候,將賣煤嘅錢儲起嚟,有日佢睇到幾個年輕人喺度搵嘢做,於是佢就同嗰幾個年輕人講,我有一個煤礦,你哋可以幫我掘煤,佢哋講好價錢之後,年輕人就開始幫富人掘煤啦,富人嘅產量上升得好快,好快就賺到一大筆錢,但係富人心裏面諗,煤總有日會掘光,當掘光嘅時候自己應該點算呢? 富人於是喺街上買咗幾家嘅店舖,並且創辦咗一家煤礦加工廠,生產高質量的煤出售,利潤大大提升,這樣富人的財富又增加咗好多, 三年之後,富人依然成為富人,窮人繼續都係窮人。

從以上的故事,大家看到些什麼呢? 比著係你,你會選擇做該窮人還是富人呢?

4 則留言:

  1. 你問我,我呀問邊個? 哈哈!

    回覆刪除
  2. 財自兄好耐沒見你post
    想了解你多點, 你打工幾多年同月儲幾多%佔比, 仲有咩方法可以快點脫出打工生活, ?
    幫忙解答走出困局, 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello Winkins,我打左好耐工架 la,20年會計的工作,日日做到無停手果隻。 人工就少到無朋友,而家回想都覺得自己當年傻仔,哈哈!
      儲幾多%? 無特定架(約數一半左右),之後把所有的資金放晒去股票 & 期權度慢慢等佢自己派息 & 食期權金。
      仲有咩方法可以快點脫出打工生活? 財不入急門呀,小心小心!
      經過上年香港的事件,又加上今年的疫情,心情唔係好好,所以少左寫 blog。 希望疫情快 d 結束 la,祝世界健康!

      刪除