2019年6月15日 星期六

本自同根生,相煎何太急?


煮豆持作羹,漉菽以為汁。


萁在釜下燃,豆在釜中泣。


本自同根生,相煎何太急?

11 則留言:

  1. 想問下有沒做過或想過用恒指應用你個無張複活?比如28000sp 貼價時搬倉?

    回覆刪除
  2. 指數期權比較難用無限復活,因為波幅大而收到的期權金相對少,一個大浪來就...
    近日我少做單,看見個香港變成這樣... 未到 50 年就超超大變化了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 諗緊轉行睇下咩工可以幫助技術移民

      刪除
  3. 想問如果3988 $3.3有貨 現價3.1#但sc 3.2 可行嗎?還是最低sc 是那一個行使價?謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果 SC $3.2 也 ok,因為就算急升穿左你的行使價也可以搬倉來補救,收到的期權金又多 d。

      刪除
  4. 咁以上例子持倉而現價但過幾多持倉位做唔到sc?因為好似接左貨而股價再向低, 應點做sc? Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 3.3接貨,現價 3.1的話做 short call 3.2 or 3.3 也 ok la。 但係如果怕佢再跌的話, 有信心的話在上上面 3.4 or 3.5 做 short call 把收到的權金在下面 Long put 3.0 or 2.9 也可以。 這樣的話不用怕下跌的風險。

      刪除
  5. 謝謝有點深澳。參透一下先

    回覆刪除
  6. 咁另外, 如果3.3 接貨.... 現價去到2.7 , 會唔會做SC 2.9 呢?

    因為諗緊比如中線不停下跌SC+LP 方式以外....簡單D又應該點做
    thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁另外, 如果3.3 接貨.... 現價去到2.7 , 會唔會做SC 2.9 呢? 萬一不跌反升你就會用 2.9 出貨。 即係 buy at 3.3 sell at 2.9,好高風險下!

      刪除