2019年4月7日 星期日

點樣開始做大被動收入


點樣開始做大被動收

今日突然有一位朋友喺 whatsapp group 入面問我--點樣開始做大被動收入? 簡單講被動收入即係你唔使點樣做任何事情,啲錢都會自己湧埋嚟。 呢方便我唔係專家,但也可以講講自己的意見:

今時今日講投資嘅人教你如何買賣,什麼什麼價位買入,什麼什麼價位賣出,教你如何賺取差價, 圖表派,技術分析,什麼 macdrsi,陰陽燭,成交量等等等等,這些都不是賺取被動收入的方法,就算畀你咁叻成功撈底並且喺高位沽出從中獲利,這極其量也只算係主動收入嘅一部分,今時今日主動收入最大部分嘅當然都係打工嗰份人工啦。 咁究竟點樣先可以開始造被動收入呢?

我嘅答案係你沒有任何被動收入之前,都係先要努力賺取主動收入,扣除你生活所需之後,盡可能買入一些會生金蛋嘅雞,至於什麼雞會生金蛋呢? 這方面每個人嘅答案也不同,有些人認為樓係最容易生金蛋嘅 ,有些人認為股票係會生金蛋嘅,有些人認為債券會生金蛋嘅,有一些人認為做生意係會生金蛋嘅 ,也有一些人認為外匯係會生金蛋嘅,這方面我沒有意見,因為我覺得會生到金蛋嘅雞就係生金蛋嘅,我們沒有必要分類。

我朋友嘅問題係點樣開始? 我認為係散戶最容易接觸到又最容易進入到的市場開始,就係股票市場,因為透過月供股票 500 蚊都可以有交易,在你未完全財務自由之前,月復月,年復年買入這些會生金蛋嘅雞,終有一日你都可以財務自由而不需要再為金錢憂慮。但係大前題係你要有足夠的耐性並且有十足的恆心,不要因任何嘅事情而改變你嘅投資習慣。 至於買入什麼股票,很抱歉我沒有號碼提供,我只係可以講今年派 $1.00 股息,出年會派 $1.10 股息,後年會派 $1.20 股息嘅就係非常非常好嘅股票, 呢個係最重要嘅原則,因為你買入嘅股價會隨住佢派息嘅增加而上升,即係該股票嘅價值係會自我膨脹。 相信你搵啱股票嘅話,你日後絕對可以富足一生。


4 則留言:

  1. 就算世上真有金蛋雞, 養雞都要買飼料, 執屎執尿, 同忍受隻雞朝朝閣閣國角
    世上沒有不勞而獲的 free lunch, 只有體力和腦力勞動的差別

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些少不同的就是被動收入不需要再投入體力和腦力仍然可以獲得收入。
      但主動收入是不再投入體力和腦力後就沒有收入。
      當然,建立被動收入時需要付出很大的腦力和時間。
      以上是我的見解 ^_^

      刪除
  2. 想問你見解是先做月供股票先 ,還是先用股票期權儲貨還是,兩樣同時去做?在一個打工仔儲金蛋時期,你之前是點做法?
    儲加年回報妁多小?
    分享下財自心得thx

    回覆刪除
  3. 可以同時月供股票,又不停做 short put,增加現金,其實增加打工收入都係初期需要的動作,只有足夠的資產才能使永續現金流永不止息。
    我無什麼特別的做法,只係簡單工作,不停買資產,不停做 short put,做好基本功。 朋友成日吃喝玩樂,我就過最簡單嘅生活,就係咁簡單啦 ^_^

    回覆刪除