2020年1月26日 星期日

高比拜仁墜機亡 RIP

財自自小喜愛籃球,喜歡的球星當然唔少得高比拜仁,今日得知他離開,當然係傷心了。  RIP

https://www.hk01.com/%E5%8D%B3%E6%99%82%E9%AB%94%E8%82%B2/426822/%E9%AB%98%E6%AF%94%E6%8B%9C%E4%BB%81%E5%A2%9C%E6%A9%9F%E4%BA%A1-nba%E7%90%83%E6%98%9Fkobe-bryant%E7%9B%B4%E5%8D%87%E6%A9%9F%E5%A4%B1%E4%BA%8B-%E8%88%87%E6%84%9B%E5%A5%B3%E9%9B%99%E4%BA%A1

6 則留言:

  1. 財自兄,最近見你冇新文章,最近生活如何?

    回覆刪除
  2. 唐老鴨,最近在股市上沒有買賣,由他跌跌跌!!! 原本估他升上 35000,點知一個武肺,打到全球股市謝晒。 原本有大把子彈入貨,點知剛剛再買樓,無晒子彈入市,得個睇字,可惜!

    回覆刪除
  3. 再買樓,即是財兄本身再買樓?如果要比額外稅好唔抵。應該用屋企人名啦?

    相信財兄儲子彈的速度一定快。

    最近多左好多人買外賣,你重有番PT電單車外賣嗎?

    如果樓市跌多20-30%就好了,現在跌了一成,如果再跌30%我也買一間約400-450萬的物業。我現在只是同家人住政府屋。
    不過最近大跌市我也輸了25%的身家。 如果唔係應該可以買到個500-550 的單位。首期是有,但人工不高,所以什麼9按8按都冇用。過不到壓測。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的房屋政策差勁。 如果唔買的話我怕日後 2 個公主無樓住,哈哈!
      我都係買平平地的樓,打算買後才做按揭,但如果銀行唔批的話就要 full pay,當然唔想係咁 la,綁死晒 d cash。
      電單車外賣有做,但我算係 hea 做果隻,無其他車手咁搏命。

      刪除
  4. 財自兄最近還好嗎?好耐無更新了

    CC

    回覆刪除
    回覆
    1. C.Chan 兄, OK la,近來生活很充實,寫 blog 的動力都大減(希望遲 d 有返 la,哈哈!)。
      願疫情快快離開我們!

      刪除