2020年1月8日 星期三

2020年股市簡單預測



財自近期行街嘅時候,留意到街上出現嘅吉舖多咗
財自近期送外賣嘅時候,留意到市民嘅消費能力低咗(以往平均每日送到 20單左右嘅外賣,跌到近期嘅 10單左右) 
財自近期同朋友傾計嘅時候,發覺失業嘅朋友多咗(講緊嘅係中年失業,就算唔係失業嘅朋友,都有遇到公司拖糧嘅情況)

其實市況係咪真係好似財自見到咁差呢? 財自嘅答案係審慎樂觀,究竟點解有咁嘅觀點呢? 皆因 2019年中美貿易戰打得如火如荼嘅時候,恆生指數都係跌到兩萬五千點左右,而家中美貿易戰首階段嘅協議都已經達成啦,美股仲成日創新高㖭,如果唔係呢幾日美國同伊朗搞場大龍鳳嘅話, 分分鐘都已經見三萬點了。 今年比較大嘅議題係美伊嘅事態發展,英國脫歐嘅問題,美國總統大選等等,如果冇黑天鵝嘅出現,財自相信今年恆生指數應該可以創新高,35000點不是夢,財自嘅估計準唔準確,三百幾日之後大家就知道啦。 

財自近期嘅投資組合都冇乜嘢變動,主要都係收下股息,間中收下期權金咁,無乜特別嘅驚喜,所以不提也罷

財自喺新年嘅願望就係香港太平,世界和平


沒有留言:

張貼留言