2019年12月7日 星期六

走佬去馬來西亞 day5



5 天早上,又係唔記得瞓到幾多點鐘,跟住就齊齊集體起身,簡單梳洗之後就一齊行動。 當地嘅朋友就帶咗我哋去地道嘅大排檔食早餐,同香港嘅飲食習慣唔同,當地人就係食呢啲做早餐。 





食過早餐之後原來當地嘅朋友幫我哋安排睇最後一個樓盤 -- Imperial Lexis [ https://www.lexis.my/hotels-resorts/imperial-lexis]

這個樓盤並非一般嘅住宅項目,而是一個酒店式服務公寓,最特別嘅地方不單止有無邊際泳池,空中酒吧,觀景台等等,而是在每個房間室內都有個別嘅室內泳池,真係認真誇張。 咁誇張嘅設計價錢當然都比較高貴啦,而家賣淨嘅貨尾單位都係1000呎以上,每個折合大約港幣400萬以上。 正值得買嘅話真係見仁見智啦。 

睇完示範單位之後我哋嘅行程都接近尾聲,係時候去吉隆坡國際機場出發。 去咗馬來西亞五天,最大嘅得著係認識咗幾位志同道合嘅朋友,並且簡單了解馬來西亞嘅發展,喺嗰度廣東話係完全可以生活,衣食住行各方面都比香港便宜,唔單止平咁簡單,仲係有質素嘅,好多時真係要你去親身了解先知道係唔係適合自己,今次嘅行程只係五天咁大把,好多嘅地方都未去過例如檳城,新山,馬六甲等等,唔知道幾時會再踏足呢個國家,希望好快會有咁嘅一天。


沒有留言:

張貼留言