2019年12月1日 星期日

走佬去馬來西亞 day3



3 天早上,我地瞓到八點幾就要起身喇,點解早咗嘅? 因為原來朋友幫我哋約咗一間專門負責mm2h的顧問公司去到昨天新樓盤的寫字樓見面 (發展商原來同呢間顧問公司係friend),雖然財自自己上網了解過該計劃,但今次有專家每項細節向我哋講解,都比較清楚一些。 市面上好多馬來西亞樓盤嘅銷售都講話自己會送mm2h,原來佢哋根本就係唔同嘅東西嚟嘅,買樓還買樓,mm2hmm2h,唔好撈亂呀。佢哋講到話會送mm2h其實只係羊毛出自羊身上,市面上普遍這個計劃顧問費一般都係 8,000 9,000馬幣左右,即係話你買佢哋嘅物業,佢哋預咗八九千蚊馬幣你幫你申請mm2h咁解啫。 簡單一提,由於近期極大量嘅人申請mm2h,所以需時延長大約 9至12 個月



聽完顧問講解這個計劃之後 ,係時候就去醫我哋嘅肚仔啦,當地嘅朋友帶我哋去咗一個好出名嘅地方叫做大樹腳炸料粉茶檔,






其實財自完全唔食得炸嘢,不過見各位朋友食得咁開心,我一於食埋一份,食完之後就咳咳咳! 食完早餐之後當地嘅朋友回家執拾一些行李,準備同我哋一同上吉隆坡,就喺佢回家執拾行李嘅時候我哋喺佢屋企附近看一看當地的環境,看到一間製造糕點嘅廠,即做即賣,
又看到一間有80個款式餸菜嘅餐廳(唔記得影相 tim)。 

好啦,朋友執拾完行李同我哋去吉隆坡之前,又帶我哋去另一間國際學校 Fairview International School  (http://www.fairview.edu.my/fv_live/) 。參觀完學校之後,當地朋友帶我哋去咗一間必去嘅餐廳 -- 南香茶廳室,



杜汶澤走佬去大馬其中一個老友就係呢間餐廳嘅老闆,佢就係喺度沖白咖啡沖到發咗達啦,講番裏面啲食物質素真係非常之高,一杯兩個幾馬幣嘅白咖啡(四個幾港幣)比起幾十蚊一杯嘅是打不咖啡更加好飲,佢哋嘅蛋撻中間嘅蛋黃比香港嘅有口感,魚蛋河比較嫩滑,最特別嘅係佢哋外賣嘅涼粉,仍然用膠袋來包裝 (香港已經絕跡用膠袋裝飲品),財自出世嘅時候都已經未見過...  食完呢餐之後我哋拿拿林去到附近一個舖頭買鹽焗雞(唔係而家食㗎,係搭車嘅時候食㗎),當地朋友極力推介這間萬里香鹽焗雞鴨,所以而家食唔落都要買定鹽焗參鬚雞與及焗當歸雞坐車食


雞就買完啦,係時候向吉隆坡出發,由於怡保去吉隆坡需要三至四個小時的車程,所以我哋都坐到好眼瞓... 瞓下瞓下又塞下塞下車,塞車塞到肚仔餓,係時候搵個地方開餐喇,原來馬來西亞嘅高速公路(南北大道) 經常都會有一些畀人休息嘅地方,有好多餐廳,洗手間等設施,我哋就去咗一個不知名的地方坐低食我哋手上隻鹽焗雞,雖然隔咗幾個小時但係仍然極之好味,雞肉極其嫩滑,當歸味濃沃,鹹味啱啱好(唔似得香港嗰啲鹽焗雞得個鹹字,有機會去怡保嘅朋友一定要買呢個鹽焗雞),食完鹽焗雞之後我哋到咗朋友位於吉隆坡的公司休息(第三第四晚就在朋友嘅公司瞓覺啦,酒店錢都慳番,哈哈!)


沒有留言:

張貼留言