2019年11月27日 星期三

走佬去馬來西亞 day2


2 天早上,我地瞓到黃朝百晏,九點幾先起身,簡單梳洗之後,本地朋友已經喺我哋民宿門口等待我們第二天的旅程。 第一個去嘅地點,就係會合當地另外一個朋友, 之後我哋一行六人去搵早餐食,當地朋友帶我哋去咗一間叫做日日升嘅餐廳 ( 怡保No.15, Jalan Center Point 2, Center Point),裝修唔係好豪華,食物嘅外表可能唔係好吸引,但裏面食物嘅質素畀喺好多香港嘅餐廳更好,你睇下我哋食乜嘢? 冇睇錯,當地人嘅早餐就係食呢啲




食個早餐之後,我哋就去參觀了解一下當地嘅國際學校,我哋嘅旅行團就係去參觀國際學校同埋當地嘅物業,正常你哋一般嘅旅行團都唔會有這樣嘅行程安排吧 ...  第一間參觀嘅國際學校是 Tenby Schools Ipoh  (https://www.tenby.edu.my/ipoh),學校嘅資料我唔講喇,有興趣嘅話自己睇啦。 

參觀完學校之後就去咗第一個新樓盤(唔好意思唔記得咗實際地址),簡單講一下,這個單位大約馬幣 68萬左右, 



由於財自水土不服,睇樓之後要回到民宿休息一下,我嘅朋友就繼續佢哋嘅睇樓行程,我就喺民宿 zzz



幾個小時之後,朋友回來民宿接我去食晚餐,我就跟車去咗一個不知名的大排檔,食到捧住個肚離開,真係要講多次又平又好食,第二天嘅行程就到呢度啦。







4 則留言:

  1. 如果移民始終要離開自己熟識的香港,而且要拎著好多錢先有安全感。

    財自可否講講 你財自前是做什麼的?

    自己也有想過離開香港到台灣,因為入場費平,可惜要考慮如果在到時發現在台灣

    不太岩自己的話,回香港後做番自己的工作。現在的工作只要繼續做落去日後都有

    不錯的收入。不過如果離職後就不能再入職,要重新考過到時就未必考到了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐老鴨,我以前做會計的工作(Forwarder,工廠...也有做過),實實在在由低層做起,做了大約二十年時間,到離職的時候也只是收取低迷的工資(唔係講笑,我而家為興趣的工作--揸電單車--比以往的收入更高),慢慢儲錢 / 投資。 如何移民真係需要很大的付出,我唔係單身一人,所以都要慢慢考慮,考慮老婆與兩個小朋友的將來等等... 我而家只是實地考察,未有任何決定。 希望天佑香港!

      刪除
    2. 我而家為興趣的工作--揸電單車--比以往的收入更高<<<真的嗎?

      睇黎財自既投資回報率應該好高下,如果唔係點樣可以低收入工作20年就財自到呀

      刪除
    3. 無話高唔高,最緊要係開源節流姐,hehe! 

      刪除