2019年11月17日 星期日

走佬去馬來西亞


走佬去馬來西

最近五個多月來嘅反送中運動,使到財自對這個出生地怕怕, 係時候思考一下移民 / 移居嘅課題,喺眾多國家地區裏面,財自嘗試研究一下是否可以移居馬來西亞。 由於從來未去過這個國家,所以現時有嘅資料都係從網上或者朋友口中得知

65歲以上人

香港        17.7%(2019)
馬來西亞  6.5% (2018)

入息中位
香港              HKD$18,700.00 (2019)
馬來西亞         HKD$6,900.00 (2019)

失業
香港            2.9% (20198)
馬來西亞     3.3% (20199)

GDP
香港           +0.5% (20196月,財自估計今年很大機會是負數
馬來西亞   +4.4%   (20199)

通脹
香港            3.2% (20199)
馬來西亞     1.5% (20198)

睇完以上一堆數字,其實冇乜大意思,其中最吸引財自眼球嘅就係佢哋嘅人口結構與及語言。眾所周知香港人係全球年紀最老嘅地區,平均壽命達到男82.17歲及女87.56,而馬來西亞平均壽命是74.50,如果一個地區很大比例嘅人口都係老人家嘅話,這個地區經濟就唔會再有活力 (見到日本就知道,佢哋有一個迷失的30),由於馬來西亞地區嘅人均年齡非常年青,只有28.6歲,即係表示呢個國家仲有大把發展動力。 而且財自懂得嘅語言非常有限,最熟悉嘅只係廣東話,宏觀全世界可以用廣東話生存嘅國家 / 地區,除了香港以外就係馬來西亞,因為該國家嘅華人比例達到23%,而當中嘅華人絕大部分也懂得廣東話,即係話如果你只懂得廣東話嘅話,喺馬來西亞絕對係生存得到 (財自認識嘅馬來西亞朋友佢哋講嘅廣東話基本上同香港人有99%相同) 由於這兩個大原因,驅使財自想去這個國家了解一下

財自今日會飛去馬來西亞實地了解一下當地的生活,是否適合一家移居當地,起飛之前在香港的樓宇展銷廳中了解一下當地物業的情況,昨天就去了雅居樂天匯的展銷廳,不過有些事情比較失望就係主力負責馬來西亞樓宇的朋友竟然不懂得回答財自嘅簡單問題,其實我只係問咗佢天匯行去阿羅街有幾遠呀,而家這個樓盤有幾多仍然未售出(該銷售人員說不可以公開)... 既然佢都唔係十分了解,我都係到當地自己了解算數。 好彩今次唔係我一個人起飛,而係有五個大男人一同去到當地了解一下,今晚寫住咁多先。


2 則留言: