2019年1月19日 星期六

財自送餐 (漏晒奶)


財自今日揸車送餐,畀我送到一份飲品加雞翼,喺我取到飲品嘅時候已經心想咁樣嘅包裝會唔會去到客人手上已經漏晒出嚟呢? 我即時用盡我嘅方法,就係加咗塊紙皮固定飲品的位置,唔會在我的車尾箱內搖嚟搖去,但係最後送到客人手上嘅飲品都係漏曬出嚟。 個客人收到佢叫嘅外賣的時候,同我講點解杯野係漏嘅,聽到客人咁樣講我梗係用九秒九向公司匯報啦,打開公司嘅手機 app,與同事匯報,同事說: 請稍等 (1 分鐘後),同事問我係邊杯野漏呀? 我用九秒九嘅速度回覆,(1 分鐘後) 同事又問我咁其他食物是否正常? 我又用九秒九嘅速度回覆: 其他ok (1 分鐘後) 同事跟我說,他現正安排與餐廳溝通,(3 分鐘後) 餐廳方便願意再出番一杯飲品,而我們公司會安排另一位車手負責把這杯飲品交到客人手上,跟住到我問返同事,現在這個情況,這個是現金單,我是否向客人收取全數? (1 分鐘後) 同事又回覆我,係呀! 你可以向客人收取全數現金並通知客人稍後會有另一位車手把這杯飲品再送到你手上

在我與客戶服務的同事溝通嘅同時,客人手上原本漏咗五分一嘅飲品,現在已經漏咗五份四啦,原來係嗰杯穿窿 (我都冇眼睇) 這個客人 (完全普通話) 都好脾氣與及好有耐性,遇到個咁嘅情況都願意先付出全數現金,再等另一位車手送一杯飲品給他 (比個讚佢)

送餐外送平台送一份 $100.00 的餐,然後需要安排兩個車手送給客人,左計右計這單生意公司肯定蝕本。 其實我到而家都唔知外送平台如何賺錢? 這個燒銀紙嘅遊戲,唔知可以玩幾耐呢? (間間都揸住幾百億慢慢燒,哈哈!)

另外,由於股市未有大跌至我心水的低位,所以我這半年也是按兵不動,只係間唔中收下股息度日,如果佢真係跌到20000點邊緣的話,我先至會出手入貨。但係睇而家嘅市況,又真係幾難見 20000點喎,咁唯有繼續等待啦,反正時間係我嘅朋友。

4 則留言:

  1. 財自近期有冇做期權呀 最近冇淡好食 正職又忙冇時間睇市 D期權又唔太吸引做唔落手

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天先做左少少 SC941,收左 $5xxx 零用錢洗。 我都唔理個市升定跌,只知道間中收下小小的零用錢,一年計數都哈哈笑架 ^_^

      刪除
    2. 我估你應該係做2月嫁啦 5千幾蚊都唔少啦 最近炒5G 太近價既話唔敢做941

      刪除
    3. 這些只係小零錢,我不太在意。 我現正等耐大市大大大反彈再做倉,時間是我的朋友,慢慢等。

      刪除