2019年2月17日 星期日

越嚟越鍾意揸車嘅工作



財自做咗電單車送外賣嘅工作個多月,覺得愈做愈輕鬆,愈做愈好玩,日日去唔同嘅地方遊車河兼且賺外快,輕輕鬆鬆又一天。 人到中年,而家先找到自己喜歡嘅工作,真係好遲呀,但係遲搵到總比冇搵到好呀,有 D 人奔波勞碌大半生,為左搵兩餐頻頻撲撲,做到隻積咁嘅樣...    回想以前做寫字樓嘅工作,日日做到天昏地暗,120%嘅付出,只係得幾十 % 嘅回報,工作壓力又大,可以捱到十幾二十年,真係要畀個叻自己。 其實財務自由的定義每個人也不同,有啲人家財萬貫 (身家數以億計),但係仍然要做一啲自己唔喜歡做嘅工作,另外有啲人身家唔多,但係就做一啲自己好喜歡嘅工作,究竟邊一個人先係自由呢?

股票市場經過一月份的急升,現在開始出現正常的回調,究竟係會衝上三萬點? 還是係跌到去二萬七? 呢個真係天曉得。 身邊嘅朋友很多都係每日估升升跌跌幾多點,升穿阻力會升幾多,跌穿支持會再跌幾多等等等等,有啲會喺度追蹤大戶喺乜嘢位入,乜嘢位出... 呢啲咁高技術含量嘅玩意,財自自問真係唔識點去玩,我淨係識得玩一啲好簡單嘅嘢,就係日日坐喺度收錢啦,大市急升嘅時候我咪做下short call囉,大市急跌嘅時候我咪做下 short put 囉,大市唔升唔跌嘅時候我咪收下股息囉,簡簡單單做下自己喜歡嘅工作,開開心心做下人生嘅快樂事,我就係咁簡單㗎啦。   

最後送一啲小禮物畀大家,就係第一次喺我公司訂餐嘅時候輸入這個優惠碼: lowbboss,付款嘅時候就付少50蚊啦,呢個真係好抵架,仲有條片比你地睇下 Tim,好好笑架 ^_^


8 則留言:

  1. 哈哈等我下載你公司app試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都試過叫餐,真係 ok 嫁(特別係有 $50.00 平的時候)!

      刪除
    2. 最低消費$100一餐,如果無優惠,又真系幾貴下......

      刪除
    3. 唔同時間的最低消費也不同的,有時可以是 $60.00。

      刪除
  2. Hi, 我對Option一無所知...
    "大市急升嘅時候我咪做下short call囉,大市急跌嘅時候我咪做下 short put 囉" 可否講下策畧?
    你的情況是否最多只賺期權金?





    回覆刪除
    回覆
    1. Hello,期權係一種易學難精的玩意,主要分 Long (買入) 與及 Short (沽出),而 Long 又可以 Call (認購) 與及 Put (認沽),即係簡單 D 講有 4 式:
      Long Call (買入認購--看升)
      Long Put (買入認沽--看跌)
      Short Call(沽出認購--看唔升)
      Short Put (沽出認沽--看唔跌)
      Long 買入是先付出期權金的策略 (本少利大),而 Short 是先收期權金的策略(本大利少),很多時大戶也是做 Short 的而散戶也是做 Long 的。 唔洗問也知那邊易贏,那邊易輸 la,所以我個人喜歡做 Short,最大的利潤是收到的期權金。
      如果你想了解如何買賣的話可以看我 blog 的右邊(桌面版) -- 我的期權的文章,當中比較容易理解,另外可以買一些期權的參考書看看,
      坊間有啲期權嘅課程,我就唔建議付費報讀 la。 祝你股運亨通!

      刪除