2018年10月12日 星期五

大市短期見底反彈



股市經過近期的急插,今天終於見到大陽燭反彈 535點,保力加通道的底部出現反彈,14 RSI 跌穿 30 (30表示超賣) 後反彈,多個技術訊號也話畀大家知道短期應該見咗底,聽到呢個消息大家係唔係好開心呢? 不過大家唔好開心得太早,因為呢個係短期的底。 如果這次是一個股災,唔會跌咗八千點就收工啩,大市唔反彈,又點會氹到啲散戶落搭呢? 投資嘅財自係唔會喺呢個時候入貨㗎,但係投機嘅財自呢? 細細哋玩下過下日晨都無妨嘅。 短期嘅目標都係20天移動平均線(現時大約在26951),如果股市去到這個位置的話,我會食糊並且又係做 Short Call 嘅時候喇。

6 則留言:

  1. 我既睇法都係咁~我估今年已見底~有一波大彈~明年再黎過

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 希望你估得中 la,但昨天又大插插...

      刪除
  3. 奶左少少野添..買早左少少..但損傷唔大~約1%左右

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以話呢,這世界沒人能 100% 估中股市,我今個月估錯。 但果 d 財演衰左呢? 9成9都唔會話比人知,哈哈!
      大市只要能過到今次人為股災 (主要由特朗普造成)之後一樣係前路光明。

      刪除