2018年10月28日 星期日

財自返新工



財自離開了工作崗位一年半有多,而家每日嘅工作就係做咗買餸佬同埋接送大女返學放學,仲有喺屋企幫個細女換下片餵下奶咁樣,近期股市暴跌,真係看都廢事看,生活確實 Hea 到爆,原來簡單嘅生活真係會使人發悶,個人真係會越來越懶惰。 趁住細女剛剛懂得行路 (藉口嚟嘅),係時候搵一啲自己喜歡嘅工作玩下,想下想下有啲乜嘢工作又喜歡,又可以視工作於娛樂呢?  原來財自喜歡揸車,但係養一架車確實唔化算(買車要供款,又要停車場費用,又要入油錢,又要牌費燕梳,間唔中食下牛肉乾,又要維修保養) 加下加下一個月一萬蚊都走唔甩,有啲乜嘢方法想揸車又可以慳到呢一萬蚊皮費呢? 答案就係走去做司機,有人畀錢你又畀架車你去玩,真係去邊度搵呀,哈哈!  於是財自膽粗粗走去見工做司機,結果竟然係一見即請 (原來而家司機咁缺人手),我仲同幫我見工嗰位哥哥仔講,人工我唔介意㗎最緊要有嘢畀我做就得㗎喇。 就係咁樣財自聽日就去返新工,揸一部我成世都未揸過嘅車 (5.5 貨車),希望唔會有意外啦,哈哈哈!

4 則留言:

  1. 所以話, 財自係第一步, 之後做咩都要一早諗定

    最緊要做D自己開心的東西, 有選擇權係非常重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家返工唔會好似以前咁為左開飯,做到隻積咁的樣,無壓力,開心上班。

      刪除
  2. HAHA, 財兄, 真係估你唔到啵, 祝 新工作順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日第一日返新工,只係做 d 超 hea 的事情,揸住架車遊咗兩個花園,實際做野時間只係1-2個鐘。
      原本其他同事一早已經安排好晒 d 工作時間,所以這兩天 (10月份) 應該都係hea做,下個月先至係真正的開始。 點知因為我太得閒(返到公司數手指),借左我比其他區做住先,唔知明天的工作係點的呢?

      刪除