2018年11月15日 星期四

財自做司機

財自原本係做文職嘅工作,休息咗一年半之後回到職場,選擇了一個不是原本嘅職業 (司機) 去挑戰一下自己, 未挑戰自己之前,看一看以前跟現在嘅分別:

以往嘅同事大部分都係女性,她們喜歡扮靚靚上班
現在嘅同事差不多清一色都係男性,部分同事最喜歡嘅活動就係打機

以往嘅同事三五成群喜歡講去邊度食嘢
現在嘅同事走埋一齊喜歡食煙講粗口

以往嘅同事喜歡賺錢買花戴 (用幾個月嘅人工去買手袋等等)
現在嘅同事喜歡做善事 (俾錢去鋪草皮...)

以往嘅工作環境充滿辦公室政治
現在嘅工作環境充滿力的表現 (上貨落貨)

以往嘅工作充滿壓力 (畀人追數追到暈),試過壓力大到連續幾天也沒有睡眠
現在嘅工作充滿疲乏 (上貨落貨周圍去),攰到回家搭上床即刻瞓著

除咗與以往嘅工作有很多不同之處之外,財自遇到最大嘅挑戰就係唔熟路,東南西北,邊條街邊座大廈喺邊度鬼知道咩? (財自相信要用頗多的時間去認路,好彩現時可以用google map幫上一大忙) 除咗唔熟路之外,另一個問題就係財自從來都未揸過咁大部 5.5貨車,財自以往揸嘅都係綿羊仔,小型車輛等等,突然跳上一部貨車,對我來說真係一大挑戰,但係我就係鍾意挑戰,駕駛這部5.5貨車對我來說就係一個遊戲,依家有人送錢畀我玩遊戲,對我來說真係好開心㗎 (以往係寫字樓嘅工作沒有為我帶來這樣既開心度),哈哈!  朋友每個月燒一萬元來養私家車,財自就每月收錢嚟玩  5.5,這裏帶出一個問題,就係玩物除咗喪志之外,仲會喪失金錢。 財自嘅玩物除咗沒有令我喪失金錢之外仲可以為我帶來收益  (主動收入),雖然數目不大,但係有勝於無。 朋友仔個個月銀包唔見一萬蚊去養車,而財自個個月代一兩萬去玩貨車,條數唔使計大家都知道若干日子之後邊個會成為有錢人,邊個會成為窮光蛋喇,這個係決定你能否成為財務自由嘅關鍵因素,今次寫住咁多先,係玩貨車嘅期間遇到乜嘢有趣事等我都寫下畀大家知道。 ^_^

2 則留言:

  1. 相信揸貨期間好多搞笑事。我財自時都想楂下Uber!

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞笑事暫時未遇到呀,遇到的時候一定跟大家分享。
      Uber??? 我怕比人捉呀,所以唔敢揸。 原本想揸電單車送下外賣,但係又怕死,所以決定揸4個車輪的(跟人撞起車上嚟都冇咁蝕底,哈哈!)

      刪除