2018年11月30日 星期五

大撞車



財自剛剛做了一份司機的工作一個月,今天看新聞見到一單嚴重的車禍,最少532人受傷。 財自不知道真正的事發原因,但估計不外乎超速,司機疲累,駕駛態度惡劣等等。 希望今次死者的家人節哀順變,在困難中能夠逆境求生,受傷嘅朋友能夠早日康復!

其實財自這一個月的工作期間,也遇過驚險的一幕,其中一單係: 話說有一天路經海怡半島的時候,財自找地方泊車,在馬路的右方慢車前行,發現了左邊有部死車 (的士) 前方有大把空位, 於是乎著死火燈慢慢轉線,由最右邊轉去中線,再由中線轉去左線的時候,突然左方有部的士超快速度行駛,原來是剛剛死車的那部的士,見我打死火燈慢慢轉左線都夠膽死畀大油出車, 嚇到我即刻大力踩腳掣,相差0.5秒就與他相撞。 其實如果的士大哥等多我兩三秒去到佢前面佢先抽頭出嚟就可以避免這個驚險情況啦,為咗搵食唔通真係嗰兩三秒都等唔切咩 (唔知佢咁心急係咪真係想去報到,XYZ!@#$%%^) 今時今日咁嘅駕駛態度唔得㗎喇,祝嗰位的士大哥日後出入平安 (主要係希望佢唔好累街坊)。其實慢慢揸車係一個樂趣,就好似我鍾意慢慢收息,慢慢收期權金一樣,真係快都快唔嚟㗎。 安全先係最重要!

喺股票期權上面都會有大撞車嘅時候,我們要避免撞車最好嘅方法梗係唔好跟車太貼啦 (行使價唔好太貼現價),這樣做的話萬一遇上突發情況 (股票大跌) 都有時間畀你救車 (救倉),大家記住我嘅忠告啦 (突然覺得自己好似阿媽咁煩,哈哈)!

新聞內容:



沒有留言:

張貼留言