2018年12月2日 星期日

辛苦工作的一天



財自做了新工一個月,本來都順順利利,揸車時享受風景,工作愉快! 但係今天畀人掉咗去第二條線(其實係輪住做沒有固定一條線),拍住一個從未拍過嘅跟車,首先形容一下呢個跟車先,紋身人士(財自沒有歧視,以往都識一啲朋友紋一個大大個的公仔喺個身度),極度欠缺禮貌,(請人做野從來沒有唔該,好似老馮咁),表達能力有待進步 (大大聲,極度冇禮貌: 前面直去呀!!! 實際情況係前面係分叉路,兩邊都係前面),不懂體諒新人唔識路,仲要大大聲聲呼呼喝喝 (XYZ!@#$%#@$) 在此財自要讚下自己嘅 EQ,如果 EQ 唔夠嘅話真係當場同佢火拼

由於財自唔係為咗嗰一兩萬大元而去做呢份工,遇到啲咁嘅情況要思考一下是否值得。 轉個頭想一想,這類人士沒有學歷沒有文化 (今時今日有學歷嘅人都可以冇文化... 笑左),其實真係唔知有乜嘢工作適合佢哋,佢哋嘅工作就係講個惡字,邊個惡啲,邊個就做少啲。 今日財自忍唔住同阿頭講,我想唔做啦,阿頭了解完原因之後同我講,以後盡量都安排我唔會同自己呢位同事拍住做喇,希望我可以繼續喺度做,就係咁財自就話: ! 好呀! (其實財自心裏盤算應該唔會做超過三個月,因為如果做滿三個月後想決定唔做的話要捱多一個月㗎,但係做滿三個月的話有就有新人獎金數千元,原本想把一半用嚟捐贈,依家真係50 50) 其實我而家諗緊我下次玩乜嘢工作 (揸電單車送外賣??? 定係發掘一啲輕輕鬆鬆嘅工作好呢??? 大家畀啲意見)hehe!

4 則留言:

  1. 雖然我未財自
    但会周圍試做散工
    了解下又冇壓力, 有趣

    回覆刪除
  2. 打工為生活與打工為興趣真係差很遠很遠...
    我而家第一大的興趣就係揸車,哈哈!

    回覆刪除
  3. 如我財務自由後會去開的士、巴士、小巴 當然是用體驗的心態

    uber 我都好想試 但始終係犯法 唔應該試

    大市又一年了 今年回報都不錯 希望可以快點學到你咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好學我,因為我不是大富大貴,只係生活無憂。
      要學就學巴菲特,李 + X...... 如何我學到他們一成就好了。 ^_^

      刪除