2019年3月7日 星期四

香港人壓力高易爆煲



今天早上去 M記吃早餐的時候,聽到有個男人用粗言穢語,喺度xyz交叉個職員,話佢係傻嘅,超級大聲,全餐廳嘅人都聽到,仲要同其他客人說,你哋唔敢鬧佢,等我嚟鬧佢,想打佢添呀...  (財自估計: 該男人精神有問題)

今天下午去美心mx 吃午餐的時候,隔離枱有位男士,佢份餐食咗兩啖,飲完杯凍飲跟住就同隔離位小姐講,我行開一陣,你幫我睇住個餐唔好畀人收咗呀。 等咗幾分鐘都唔見過男人返嚟嘅? 原來嗰個男人走咗去取餐處取另一個餐,去咗另一張枱度繼續佢嘅午餐... (財自估計: 這個男人精神是有問題或是故意欺騙餐廳,趁人多的時候食免費午餐)

今天看到一單新聞,話說天水圍東華三院李東海小學懷疑因工作壓力關係,在學校內墮樓身亡。 該位老師壓力爆煲,唔想谷到精神病,選擇了輕生...  其實在我看來,死嘅不應該是這位老師,而是向他施展無窮壓力嘅人渣。(財自遇過類似嘅人渣,完全明白這位老師嘅壓力,但係死真係不可以解決問題,你死咗,呢啲人渣仍然坐在權位,仍然會有一批無辜嘅人受到壓力,如果你真係無法承受這些壓力的話,退一步真係海闊天空)

財自想法: 唔想做人谷到精神病又或者係壓力爆煲的話,最好就係揀一啲自己興趣嘅工作啦! 人生嘅事情不單止係工作賺錢,有時都要培養下自己嘅興趣,甚至乎係靈性上嘅修為。我都係比較喜歡做一個開心嘅香港人啦 ^_^



沒有留言:

張貼留言