2019年3月23日 星期六

意想不到的危險

財自而家嘅工作係揸電單車送外賣,市區直路最多行50km 轉彎唔會劈住去, 安安全全慢慢做, 輕輕鬆鬆又收工, 盡量將一切危險減低。 但係今日就發生咗一件事, 真係做呢份工之前冇諗過會發生嘅: 話說今日去到一個紅綠燈位,汽車係綠燈,行人係紅燈,但係條路實在太多人啦,啲人四方八面喺行人路湧出過馬路,完全當我唔存在 (我當時只係行緊五至十公里),正常反應梗係響安,示意啲人唔好再衝燈啦,點知突然間,有個男人踢我部車,仲用純正嘅廣東話鬧我: 你砵乜 X 嘢呀。 我睇佢個樣唔似係一個精神病人嘅樣,而係一個正正常常嘅男人, 仲拖住個女仔 (真係鄧個女仔可憐, 識到個咁嘅男朋友), 我原本諗住打三條九報警,但係想多一想,佢踢我部車,我部車都冇損毀,而且我又趕緊去送餐,都係算數 (如果導致交通意外發生除外)

究竟係今時今日嘅香港人質素下降? 還是我只係遇到個別嘅例子呢? 香港嘅公民教係唔係需要改進呢? (想到呢度諗起剛剛發生一間學校嘅校長逼到一位老師走上絕路,校長都係咁啦,學校教出嚟嘅人又好得去邊呢?)

股票市場風雲不定,所有事情嘅發生都唔會有常理嘅可以判斷,當老美狂侵要用貿易戰強攻中國嘅時候,有幾多人可以估到股市會上升5000點? 很多情況都係意想不到,如果你嘅思維係經常估計上升或者下跌而去買賣的話, 真係有好多意想唔到嘅危險會發生,大家真係要小心啦! 我買股票嘅邏輯係不會估計大市嘅上落, 而係有實質性嘅上升或者下跌嘅時候才出手, 或者係機械式嘅買賣,這樣可以減少人為上的錯誤與及避免意想不到嘅情況發生, Good luck!

11 則留言:

  1. 其實我真係好憎啲人亂咁過馬路,覺得條路係佢嘅大曬, 又或者等過馬路期間行鬼曬出馬路特鬼曬出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 亂咁過馬路仲有機會害到人 tim, 真係唔要得的行為。

      刪除
  2. 好多人車品差, 因為香港做野真係要快/急
    習慣成自然

    回覆刪除
  3. 唔單止車品差到無朋友,連做人的基本品德也沒有,所以有人的地方就有問題。 有時真係想離開香港去一個無咁急速的地方生活。

    回覆刪除
  4. 有啲車既響安聲真係幾大, 長響小心嚇親途人
    踢你果個人我估可能只係經過, 唔係過馬路的

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經過去了,我都算 la,唔通為 d 咁的人咁的事使自己唔開心咩? 做人做開心 d 好過。 投資買賣都係,成日炒出炒入心理壓力大,就算賺到錢都冇用啦,有錢補唔返,哈哈!

      刪除
    2. 都係, 無謂瓷器走去碰人缸瓦啦~

      刪除
  5. 係行人係角度,無論咩車,無論咩燈,只有多人,就可以過,呢啲就係人海戰術XD
    你呠啲行人,啲人反而會覺得你串。無辦法,人太多。安全第一!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個世界真係有這些事。 愈多人做的事,人們就當係正確,e.g. 多人賭博,政府就開賭場,多人吸毒,政府就把它合法,多人召妓,政府就把它規範化,即係黃賭毒都合法了...

      刪除
  6. 清左倉而家唔知做乜好...有無咩低RISK又可以安安全全有現金流?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又要低 risk 又要有現金流...?
      有 la,買晒超短期美債,收住息等入貨囉!

      刪除