2018年4月26日 星期四

陪月辛酸。血。淚。屎@ 神奇奶奶 1

今天在 FB 見到一個故事,真係笑到我肚痛,借呢個機會,又同大家分享一下:


第1日開工。

買好餸,去到客人樓下,打電話通知1聲。

我:你好,我係陪月EE,我已買好餸到你樓下,依家上嚟。

新手媽媽:好,5該晒。不過,我之前講過,我奶奶好神奇,你5好嚇親。

我:Ok喎,我應該頂到。

收線後,我就坐上樓。

神奇奶奶已在門口開住門等我。

我:嫲嫲早晨,我係陪月EE。

神奇奶奶:早晨,你企度等1等先。(好大既官威同煞氣)
說罷就轉身入屋,大門同鐵閘都無關上。

我兩手揪住幾大袋餸,身水身汗咁企在大門。轉眼10分鐘過去, 唱咗3次跪在大門後,還未見有人出來示意我入屋。

再過2分鐘,我見到神奇奶奶攞住個化寶盤出嚟,放到我腳底。然後點著1啲衣紙。

神奇奶奶:你檻過火盆先好入屋。

我唯有照做。
心諗:我放監出冊咩=_=

神奇奶奶:檻咗火盤算自己人。

我黑人問號咁既樣,自己人?踢我入咩會?精油定噴噴?

入到屋,我除鞋放底餸,換件衫洗手睇下BB先。

新手媽媽:我奶奶無野,係有啲傻習俗。

我:5緊要,我頂5順會出聲。

我行近BB床,打算抱起BB。

神奇奶奶:你對波5好掂到我個孫吖。

我笑到肚震:咁樣我應該點抱呢?

神奇奶奶:你對波咁大! 掂到我個孫,佢習慣咗你陣味,就屎伙喇!
到時阿B5食佢老母啲奶都5知點算!

我第1次咁直接被人讚身材好!
我屎忍住笑:梗。。。梗係5會喇,BB1定分到邊個係媽媽。

我抱咗陣阿B,又教咗媽媽點樣正確姿勢埋身餵。跟住就入廚房煲湯整餸預備午餐。

神奇奶奶走入來問我:坐月婆係咪要飲黑狗茶?

我:黑狗茶? 我有無聽錯?

神奇奶奶:係吖! 黑狗茶! 我聽街市雜貨鋪事頭婆講囉。

我笑到癲左:係黑豆茶吖嫲嫲。炒咗啲黑豆焗水飲,5係黑狗吖!

神奇奶奶:哦! 我仲諗住得1個仔1個新抱,屎就屎喇,返大6買隻劏咗攞返嚟。

我嚇到飆晒冷汗:5好吖,狗仔咁得意!

煮好飯開出嚟比新手媽媽同神奇奶奶。

今日煲咗青木瓜梭羅魚湯幫助新手媽媽上奶。蒸海魚、雞柳炒3色椒、烚菜心。

神奇奶奶攞隻豉油碟仔出嚟,夾左紅黃綠椒各1塊,蒸魚上面啲蔥1片薑,同埋2條菜心。

神奇奶奶:呢啲分比你食,你入廚房搵張凳仔坐低食。

我:我5洗喇,通常我自己帶左午飯。

神奇奶奶:咪住先! 煮比我哋吔既5食?你落左藥吖?想整暈我哋然後偷野?

新手媽媽黑晒口面:喂吖,夠喇! 你想佢攞電視定雪柜走?

神奇奶奶:咩喎! 依家大6好多呢啲人落嚟搵食。

世事都被神奇奶奶看透了。

我笑到流眼淚:好喇,我食喇! 我係100%香港製造既香港人。

新手媽媽:5好意思,我奶奶個人諗野比較奇怪。

我:5緊要喇! 笑屎我!

午飯後,我幫阿B沖涼。

神奇奶奶1見阿B落水,邊攞手機出嚟影相拍短片邊叫: 阿B戇鳩啲戇鳩啲! 戇鳩啲呀! 
(對5住,我都5想出呢2個字,但5出呢2個字你地係5會明🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️)

我轉1轉阿B個身洗背面,神奇奶奶又叫:阿B再戇鳩啲戇鳩啲! 個頭仔再 *岳高* 啲吖!

我好彩無笑到鬆手跌左阿B落水
🤣🤣🤣🤣🤣

我絕對無歧視大6人!


Remark:
以上文章來自陪月辛酸。血。淚。屎,如果版權是屬於你的話,請通知我,我將會刪除資料。

4 則留言:

  1. 我睇左幾次,次次都笑屎我 哈哈!

    回覆刪除
  2. 一個好既陪月最勁既地方,應該係有超強既溝通能力同人所不能既忍耐(笑)力HAHA
    利伸 : 無搵過陪月呢:)

    回覆刪除
  3. 果個真係超好笑,這個世界什麼人也有。

    回覆刪除