2018年5月25日 星期五

2個女的生日禮物




話說我大女 5 月份生日,原本已經收到我送的單車做生日禮物,今日突然再收到另一份生日禮物(vtech超級城市),真係開心啦!



開心事當然唔止一件啦,原來我的細女也就快 1 歲生日,當然又係收到豐富的生日禮物啦(vtech 波波池),嘩! 買咁多禮物,銀包咪大出血? 哈哈! 原來所有禮物也是由雅培送出的,今日路經大埔萬寧,見到送的玩具咁吸引,忍唔住買咗八罐奶粉呀 (只限5月25至27日大埔超級城的萬寧,買四罐送一份禮物)

講咗咁耐,其實我係想講 vtech 303 真係一隻好股票嚟㗎,息率超過 6% 厘(派息穩定),15年長期圖表一直向上,真係難得嘅一隻悶股,大家不妨留意一下。

4 則留言:

  1. 多謝財自兄提醒,雖然我知道呢間公司玩具,但係真係唔知佢都係上市公司( ´▽`)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實在香港各衣食住行,大部份也被各上市公司壟斷了。 所以香港的創業比率低得出奇...

      刪除
    2. 樓價高,租金一d都唔平,
      人工貴,請人越來越難,
      自己做,得2隻手,
      以上係茶餐廳退休阿婆話我知。

      刪除
    3. 我有想過開茶餐廳,但左計右計都很難做,可能最後得個桔,所以最後就做投資(我當係做緊生意嫁 la)(不用勞力,只用腦力與錢力,輕鬆好多),起碼到現在仍然找到食,哈哈!

      刪除