2018年5月7日 星期一

股票咁高風險你都買? 跌落嚟渣都冇喎

冇幾耐之前有個朋友問我,點解你可以唔使上班工作就可以生活? 你啲錢喺邊度嚟㗎? 我向他的回答是因為我投資股票與期權等等賺取生活費。 我朋友就說,股票咁高風險你都買? 跌落嚟渣都冇喎。 期權? 我更加唔知係乜啦,這些超高風險的東西,唔好搞我。 就係這個語帶否定嘅語氣,結束了我們的簡單對話,之後轉移話題。

由於我這位朋友多年前因為投資股票失利,他就認定了買股票是不能賺錢的東西,更加談不上會因此發達。 此後凡是與股票有關的東西,他就認為是騙局,是不能接觸的東西 其實投資股票有賺有蝕,非常正常,不過有人因此而怕怕(好似我這個朋友一樣),亦有人因為投資失敗而更多了解股票是什麼,越是研究,越長知識,最後當然就變成長勝將軍啦。 究竟你係一個斬腳趾避沙蟲嘅人? 還是一個遇到失敗而迎難而上嘅人呢? 其實這個心態或多或少決定了你日後嘅投資回報,如果你因為早期嘅失敗而放棄了日後嘅賺錢機會,這是多麼的可惜。 如果你因早期嘅失敗而更多裝備自己,恭喜你,你離成功不遠了。 如果你看到我這篇文章的話,我也相信你離成功不遠了,因為我沒有名氣,而你仍然會找到來看我的文章,即係話你會係一個努力尋求賺錢的人,我相信你會成功。 加油!

4 則留言:

  1. 多年前我也是經常在股市交學費,偶爾有1,2次嚴重虧損,導致對股市信心都都沒了。

    之後看了很多投資大師的著作,慢慢了解股票是對公司的了解。

    像我這麼懶又怕輸光錢的人,還是盈富基金比較安全。

    ---------------------------------------------

    財自兄太謙虛 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果不太懂投資的話,盈富基金確實是好東西。 我查過盈富基金比大部份的 MPF 也優勝,最衰現時 MPF 不可以直接買它...

      刪除
  2. "如果你看到我這篇文章的話,我也相信你離成功不遠了" 承你貴言!

    回覆刪除
  3. 開心火柴人,祝早日成功。

    回覆刪除