2018年5月8日 星期二

維修手機

大約半年多之前,財自買了一部新的手機--華碩 Zenfone 3,手機牌子上,他絕對是稀有品種,但是由於財自使用的電腦也是華碩的出品,使用了4-5年,感覺完全新的一樣,好使好用,所以他出品手機,財自也貪新鮮,貪便宜買了一部使用,$1,100.00 左右,但係質素絕不失禮,於是乎開開心心用了五個月。



五個月之後突然出現嚴重毛病,(1)手機螢光幕自動按鍵,在沒有接觸螢光幕的時候,手機上就好像你按了掣一樣不停跳動。 (2) 開關掣完全沒有反應,不論你是按三秒還是三分鐘也一樣。 唔係掛,我部手機買咗五個月咁快就壞咗,好彩我買嘅係行貨,拿著發票走去維修,該維修中心,座落在深水埗地鐵站附近一座五十年左右的舊洋樓身上,如果唔係你對左個地址幾次,你都唔相信你去咗一間手機維修中心,上到去,真係同住宅沒有分別嘅維修中心,一個年長的接待員,目無表情地問你取機定維修,於是乎我就跟他說我部機壞咗呢度呢度,跟住他就熟練地發出維修單據,並向我說明,你個情況大約等五六個星期啦,(財自心想: 唔係呀話,等五六個星期咁耐,冇辦法,肉隨砧板上)於是乎等呀等,等呀等,等到頸都長,足之到咗第五星期,心急的財自打電話去維修中心問情況,嗰個年長接待員跟我說,係喎等咗五個幾禮拜喎,我幫你追追呀, 有消息的話我都會打電話通知你。 於是乎又過咗一個禮拜有多,財自見佢冇聲氣,於是又再打電話去問情況啦,嗰個接待員嘅答案跟上一個星期基本上係一模一樣,分別只係改咗,係喎7個禮拜喇喎,我幫你追追呀。 咁嘅情況,財自梗係慶啦,於是乎用責備嘅語氣怪責他們XYZ!@#!@$#@%$%$ (我係斯文人,絕對唔會講粗口),再過多一星期之後,他們終於來電跟我說,你部電話已經維修好喇,可以隨時準備來領取,我當然急不及待即日就去取手機啦。 螢光幕壞嘅地方真係整好咗,開關掣又真係搞掂咗,好嘢! 但是回到家中仔細查看的時候,發現手機竟然沒有聲音,初時我估計係設定嘅問題,於是乎左按右按,左 set 右 set,但係最後我都搞佢唔掂,無法 la,第二日再去維修中心跟他們說明,今次換來嘅係一個後生哥哥仔,他笑著口跟我說,你放低部機喇,我將佢交去廠做維修,當時財自梗係發爛渣啦,你唔係又要我等兩個呀話,之後哥哥哥仔在維修單上寫咗 Urgent! 我真係極度無奈嘅只有再等,無聲的等,無奈的等,經過十天八天之後,終於又打電話嚟同我講,你部電話整好啦,可以攞單據嚟取手機啦 (財自心想,我都買咗部新手機喇,你鍾意的話再維修耐啲啦) 。 財自今天終於有心情去深水埗嘅維修中心取回手機,並向自己承諾,日後不會再購買該牌子的手機了。



究竟財自買咗部乜嘢新手機呢? 提示: 它好快會在香港上市, 並且很大機會是第一隻同股不同權的獨角獸股票 ,有看開新聞的讀者們,應該不難估計是那品牌吧。 我自己也預計將會抽該公司的新股,至於如何申請,看看到時的投資氣氛吧。




華碩 Zenfone 3 介紹

10 則留言:

  1. 哈哈 好痛苦的經歷,其實小米手機家父也有用過,雖然便宜,不過問題多多,主板又容易燒,在國內返修率都很高,修幾次後放棄。

    IPO 過來cap水而已,抽完即走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老婆部手機是小米,用左好耐都好 ok,希望唔會好似部華碩機咁 la。

      IPO過來cap水,這是公開的公開的秘密吧。 (尤其是同股不同權)

      刪除
  2. 市值太大的IPO真係好難有好深水食,看看1833,2858(772除外)
    反而市值細,又有noise 的IPO都有水食,最明顯係近來的1705同1716
    所以小米會試一試,但係唔孖展,怕息都輸埋

    回覆刪除
  3. 其實ipo都係畀嗰啲公司嚟圈錢,冇實力嘅都唔好ipo之後長揸,九死一生。
    小米我都冇打算長揸,佢太肉酸呀。

    回覆刪除
  4. 財自兄, 一分錢一分貨, 小米還好, 紅米呢...........希望你好彩啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,暫時未有大問題,如果發現大問題的話我又寫寫先。

      刪除
  5. 咁樣真係幾攞命呢,真係令願佢話無得整好過

    回覆刪除
  6. 我用緊ZENFONE 3 旗盤級別. 當年第一部6GB RAM 機.
    用左年半, 好正...

    爆過一次芒, 我唔會去維修中心, 我拎出去整, 至緊要快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到你咁有米都買 ZENFONE 用。 我而家唔敢 la,放在家中比個女玩好過。

      刪除