2018年6月19日 星期二

牛仔死得7788

今日港股經歷了一次小股災,如果你問我見底未,我會回答你: [我點知呀! 你要問下個美國狂人好過。] 一次又一次用強暴的方法打壓全世界,整完中興,原本以為罰重款冇事咩 (其實已經重傷入 ICU)? 罰完你又再計劃整死你。 除左想整死你中興咩? 上次已經話對中國 500億的貨品開額外關稅,果頭都未開,這頭又變了 2000億美元的貨品開額外關稅,不如直接同中國講你每年送3幾千億美金比我洗下仲直接 la,不用攪咁多東西出來。 反正美國的軍事比你強,問你死未?

講完全球最惡的惡霸,等我講下香港的動物園先,話說今天香港的動物園有鱷魚出沒,咬死了一大批牛仔,大隻牛又死,未養熟嘅牛又死,今次真係有排都未有牛 BB 出世 la。 看看香港的動物園內仲有幾多牛仔僥倖生存先,嘩! 原來真係死得咁慘,連重貨區 29300-29399 的街貨數目得返 94張期指(正常有幾百,有時更多至千張),真係可以話係清倉咁款,照咁睇鱷魚應該食飽飽掛,但係會唔會再來發惡咬牛? 真係又要問問養鱷魚果班人 la。



牛熊街貨比例

7 則留言:

  1. 上年年中有住點頭朋友話晌騰訊牛仔身上賺左份首期,可以上車了。雖則唔熟,但我當然叫佢賺夠就快D上車啦。希望佢真係上左車,唔係的話,睇嚟都好難唔成為鱷魚點心了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以在賭場上贏錢嘅確有人在,但畢竟呢個係小數。 我追求嘅唔係僥倖一次成為暴發戶,而係追求細水長流嘅長遠利益。我識嘅朋友一樣有人喺馬場贏大錢,但係最後就... 唔講你都知發生乜事啦。
      有一啲投資(投機)嘅產品,以前唔知嗰陣就玩過下,而家人大左,真係點都唔會再掂,當中當然包括動物園入面的動物 la。

      刪除
  2. 牛死牛還在,牛熊比例大約有8成的時間維持向6牛4熊上,證明市場上大量人還在睇好後市
    雖然也有博反彈的,但係長時間維持6:4,大家都相信牛市未死
    唉,但我已經由相信牛市未死轉變成懷疑了
    唔知大家點睇

    BTW真係無乜必要玩動物,做下期指Options風險細好多
    如果一月,五月,六月有同財自兄企同一陣線都應該有唔錯收穫

    可惜我無T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 何時股災真係冇人可以準確定計,最緊要係任何時候投資都瞓得著覺。
      我都無大收穫嫁,只係把投資當一盤生意營運收下生活費。 就算個市唔開3,5,7年都唔會餓死就算嫁 la。

      刪除
  3. 財自有方兄, 當心股市已由牛轉熊之變化

    回覆刪除