2018年6月13日 星期三

加息又嚟到,不妨睇睇投資大師的觀點


財自講嘅投資大師,當然唔係我自己啦(我只係小薯仔中的小薯仔),我想講嘅投資大師就係安德烈科斯托蘭尼: 安德烈·科斯托蘭尼(André Kostolany190629日-1999914日),大部分時間在德國和法國度過,有德國證券界教父之稱,他在德國投資界的地位,有如美國的沃倫·巴菲特(Warren Buffett),是市場上的無冕王。他的理論被視為權威,當他說話時,德國的投資人、專家、媒體記者都安靜下來傾聽他的話語。

他對加息減息嘅觀點:

如果投資者重視企業獲利及經濟指標,就可能發生即使中央銀行多次提高利率,股票行情仍然繼續上漲。 此時,就會產生失衡現象,同時也為投資者提供機會。 因為,最遲12個月後,指數會跟上貨幣。 因此中央銀行強勢提高利率後,指數回跌只是早晚的事,而之前的氣氛越熱絡,崩盤的情況就越厲害。 誰如果看出這種失衡,便可及時退出市場,已放空的投機人士便能大撈一筆。

等我又修練一下內功,能否唔出這種失衡現象先,哈哈!


6 則留言:

  1. 我都有佢本書,不過未睇,趁週末睇下先 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇緊一個投機者的告白,在圖書館借的,確實係好書。

      刪除
  2. 小弟的確認為美帝果邊爆煲的風險係高於歐洲同中國。因為歐洲同中國加息周期都未開始,又無過熱,唔多似會爆。不過,美帝晌好多人心中係無敵的。所以,都係果句:小弟又夢遊亂噏了。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三人行兄,你點會係夢遊亂噏... 哈哈! 世界上邊有無敵的股市... 我等小散戶都係做好風險管理就是了!

      刪除
  3. 最近對買跌的etf有興趣 例如7300
    可惜只有得買一倍 冇得好似買升咁買兩倍

    假如我今日買左 只要半年後或九個月後或一年後係跌市我都賺錢呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐老鴨兄,買跌用期權的話,效果也可以超強。 e.g. 簡單 Long Put 或 Long Put + Short Put 或 Short Call + Long Call + Long Put........ 超多招數用。 但買跌只可以投機,不可以投資,因股市不可能永遠下跌。

      刪除