2018年6月6日 星期三

開個銀行戶口,賺取迎新優惠


開個銀行戶口,賺取迎新優惠

話說有一天,財自有個親友跟我說,我剛剛開了個銀行戶口,賺取了一萬多元的迎新優惠,你又快啲開啦,真係好著數㗎。 咁吸引等我又了解下其實係乜東東先。

原來我親友所指的,就是星展銀行的豐盛投資理財戶口,嘩! 原來而家開個銀行戶口最多可以有兩萬幾蚊嘅迎新優惠㗎,真係多個信用卡的迎新優惠多多聲喎。 不過佢啲優惠咁筍,原來都有好多門檻嘅,其中最主要的門檻就係至少要有一百萬港幣的資產放進這個戶口裏,怪唔之得啲人話有錢的人會越來越有錢喇,原來開個戶口都有錢送畀你嘅。 咁著數嘅優惠我當然唔會放過啦,更加可以獲得被推薦親友嘅獎賞添 ^_^,如果大家有興趣的話,可以看一看以下的網頁,看看如何賺取它兩萬幾蚊的迎新優惠。


5 則留言:

  1. 盛會400萬,dbs在港積極爭取資金購買自己的投資服務,從業績看非常進取。

    呢d機會唔屬於我

    回覆刪除
  2. 最少一百萬就可以加入,呢d機會可以是你的 ^_^ (可能一早已經可以,哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 公司老細系DBS客戶,面對 hard sell 的客戶經理,一開聲都系每年20萬美金,5年投保。嚇死人咩!個心離一離吖!

      刪除
  3. 財自兄,已經財自當然得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為冇主動收入,所以要賺返啲外快幫補下,哈哈!

      刪除