2018年3月29日 星期四

沽出認沽期權 3988 April @3.70 收 $0.026

今天是季結,沽出認沽期權 3988 April @3.70,30天時間就收到 $0.026,以接貨價計算,年度化收益率有 8.55%,相當吸引 ^_^

8 則留言:

  1. 跟現價有14%距離 你不怕接貨嗎?假如果一百張的話也要37萬先接到貨呢

    萬一接了貨你又會又何處理?

    請指教 因為小弟在一月頭接了2318及388 可惜現價距離接貨價已經輸了10-15%

    相反今日見到有人做2.6的SP3988 4月 不過就只有收0.001 回報很低 但很安全

    回覆刪除
  2. 跟現價有14%距離 你不怕接貨嗎? 我完全不怕接貨,如果 $3.7 入到的話,我反而開心,將會有 0.176人仔收,到時再 SC4.00 以上,合計年回報超過 10%以上,保守的投資有這個回報都唔錯。

    2318 與 388 跟 3988 不能做同一個策略,2318 有分拆概念,388 係做獨市生意,兩者也可以付出較高的pe,如果牛市未完的話,這兩隻股票將會是領導港股的將領,當然更加厲害嘅就係企鵝仔。 輸了10-15% 正是考驗心理質素,如果是短炒的話,一般的財演一早叫你cut lost,如果是長線的價值投資者,應該不用理會這短期嘅波幅因素,坐得安心。 如果你揸住一隻股票令你不安的話,放咗它算數(不要回頭望吧),事後檢討當初為何買貨,我會這樣去想。

    有人做2.6的SP3988 4月,我都見過有人用這樣的方法賺大錢,當然賺錢嘅機會率極高,但係輸起上嚟,一鋪清袋,我唔係太鍾意。 我的投資原則,是收取現金流,扣除生活開支之後,買入收息的產品,繼續賺取現金流。 大家加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因手上沒有37萬現金 所以我不敢做3.7sp

      2318本可以在3月份沽出 但在3月頭做了sc90即月 所以當升至9294元時 不敢沽出 怕沒有了保護

      因為個人認為黎緊會大跌 所以想盡早走貨 不過萬一你接左貨收埋息計 成本都係3.5 一直sc番 又可以增加現金流

      刪除
    2. 因手上沒有37萬現金 所以我不敢做3.7sp。 如果有一萬幾千的話,也可以做幾手貨仔,慢慢把本金做大,終有一天,可以財務自由。

      如果認為黎緊會大跌,就不要做 covered call 了。 Covered call 是保守看升的策略。

      刪除
  3. 話咁快又過左半個月了 期權金大跌 會否先平倉獲利或是等到結算?

    回覆刪除
  4. 這個交易不會 la,估計9成半以上機會食晒。 其實我 blog 上寫的投資,只係我實際投資的 N 份之一,這只是極少部份玩下,不太在意!

    回覆刪除
  5. 你好呀, 想問一下你有什麼好股推介收息? 我多數買REITS....

    回覆刪除
    回覆
    1. 買股收息的選擇真係多多多的是...
      煤氣,港鐵,內銀,2電, Reits, 電訊股,財仔股,總有一些適合你的。

      刪除