2018年3月27日 星期二

入錢去強國銀行要收手續費 (一張都要收)

話說財自有少少老毛私己錢,需要入去強國銀行,咁我就走去排隊啦,排呀排,排呀排,半小時後排到我了,於是取出兩萬 + 兩萬老毛幣交給櫃台靚女小姐,但她跟我說,現在沒有優惠,現在入錢需要收取手續費,一共 50.00。 下,唔係掛,我上星期才入過都不用收手續費,櫃台小姐說: 係呀,現在沒有優惠了,需要收取 (財自心想,原來入錢要收手續費是正常,以往是有優惠呀,不知到幾時我們呼吸也需要收取呼吸費呢,現在是優惠時期,大家盡情呼吸吧,可能到 2047 時真係需要交呼吸費用呢),對於這個不合理收費,我都係需要找找那間銀行不需要收取呼吸費先。

XYZ!@#$^&**((((**&^%$#@@

6 則留言:

  1. 國內銀行 ?
    為何不存香港的銀行 ? 利息又高D !
    國內多數人已用電子轉賬, 所以地產經紀會代收之後轉入我地銀行戶口 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日去大眾入人民幣都無收用費 !

      刪除
    2. 所以中銀香港衰,咁都要收費...

      刪除
  2. 強國銀行 = 中國銀行(香港果間呀。 入一張人民幣都話要收手續費,直頭係趕客走)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁誇張一張都收 初初以為你入數百張要收好正常 但睇清楚你寫連一張都要收咁就有點兒那個

      我都有數千元人民幣放在花花銀行 好處係數千元都有定期做

      刪除
    2. 大銀行趕客走,我老婆已經話不如去第二間銀行開戶算。

      刪除