2018年3月25日 星期日

打波打到手指痛



打波打到手指

話說財自今天獲得真正的自由,老婆帶了女兒去玩,當然係去我最喜歡玩的節目--打籃球,原來今天有朋友訂了室內籃球場,下午三時至五時,兩個小時喪打,真係開心。 入到場上,很多對手真係得我一半年紀,打到我氣咳,仲要被對方球員用力一招七旋斬,斬在我的手指公--哎呀! 好痛! 之後就要痛著來打,當然最後是輸波啦。 記得以往一星期打幾次籃球,現在兩個女兒出世後,幾個月才可以打一次波,發現自己體能急劇下跌,真係要勤加操練。 如果你問我要金錢定係健康,我會毫不猶豫,斬釘截鐵告訴你,我要健康,這也是我不喜歡做那些有上班沒有下班工作的最大原因。 數下數下,再過幾天就是我休息了一年的日子了。

4 則留言:

  1. 請問財自兄你今年幾大? (唔好介意)

    回覆刪除
  2. 小弟今年四十有一。 以前二十歲時真係試過早上 9:00 打到 23:00(當然有少少時間休息一下),哈哈!

    回覆刪除
  3. wow,打打籃球真係好耐好耐無打了,當年日又打夜又打,而家想搵朋友打都難,年紀真係球員既敵人hahaha

    回覆刪除
  4. 係,真係很難很難找到人夾時間開波。 但係找人夾時間吹水股票更易。

    回覆刪除