2018年8月19日 星期日

百份之一百萬 1,000,000%

百份之一百萬 1,000,000%,究竟係乜嘢概念呢? 如果今年年頭,你需要用一蚊去買一粒糖,到年尾嘅時候,同樣的一粒糖就升到一萬蚊啦,你話係咪好得人驚呢? 我講緊嘅係委內瑞拉今年嘅通貨膨脹,一年係百份之一百萬 1,000,000%,如果我在委內瑞拉生活,看到香港股市跌咗果幾千點,簡直係濕濕碎。

香港人生活,成日掛住股票,股票同股票,股票跌果少少,就喺到牙痛咁聲,好似自己身上唔見左忽肉咁,其實放眼世界,香港簡直係天堂,沒有地震,沒有海嘯,沒有惡性通脹,又沒有老美狂侵喺度也文也武,最唔開心嘅事都係聽到隻怒發狗喺度吠姐,隻狗而家都收咗皮啦,都唔好再咁唔開心啦。 其實真係懂得享受人生嘅人,喺任何地方生活都係天堂嚟㗎。

講番股災,今次其實係一個好好嘅入市機會(不是短炒機會),喺跌市嘅時候慢慢儲貨,他日股票復活嘅時候,你真係會開心到揞住嘴笑㗎 ^_^, 希望大家都懂得笑啦 ^_^。

沒有留言:

張貼留言