2018年8月21日 星期二

PayPal KO 積分黨


PayPal KO 積分黨

今早看到數字報紙,頭版報道有人因為開了 PayPal的帳戶轉帳而被永久停帳戶,並且凍結他的資金長達半年之久。 他人好地地跟足遊戲的玩法,把錢轉入該公司屬於自己帳戶,你就停佢帳戶,更加把不屬於自己的金錢據為己用,不知道今次金管局會否出手處理事件呢?

財自忽發奇想: (首先開一間公司,做乜嘢生意都唔緊要,大前提係叫人將錢入去公司帳戶,之後用任何嘅藉口,例如消費者樣衰等,把該些金錢據為己用 [使用時間自己決定,喜歡的話18000天也可以] ,這生意肯定必賺冇賠,哈哈!) 財自想多幾想,這些賤招都係留番畀 d 賤人去做啦,財自賺錢都係取之有道吧!


報章資料:

4 則留言:

  1. 保險,倫敦金,股票⋯⋯

    回覆刪除
  2. 小弟都有用pp 昆分 但e家唔敢了 永久停帳戶不怕 但怕比佢凍結資金

    回覆刪除
    回覆
    1. 這公司的權力可以媲美政府,隨意凍結別人的帳戶,跟美國政府的做法完全一致。 卑鄙之極!

      刪除