2018年8月13日 星期一

我個女今年暑期興趣班俾人蝦



小朋友放暑假,在家百無聊賴,做父母嘅梗係想佢去多啲地方學習一下或者去玩下啦,就係咁我幫我個大女去報咗一個東華三院嘅暑期班。 在班上每天都有一些遊戲,做一些小手工還有導師們教導他們做暑期作業,做父母嘅真係可以抖下氣啦

但係非常唔好彩,今年我個女參加嗰個暑期班有一個頑皮惡劣嘅小男孩,在班房裏喜歡蝦蝦霸霸,向其他小朋友惡言相向,一時鬧其他小朋友,一時把他們的小玩意破壞,我個女就係受害人之一,向東華三院投訴呢,嗰個頑劣嘅小朋友完全當導師嘅說話係耳邊風,暑期班嘅導師又唔可以打佢哋,又唔可以鬧佢哋,真係奈佢唔何

而家問題出咗嚟啦,我個女因有頑劣嘅小朋友喺暑期班入面,依家打死都唔肯再返,我付出了數以千元嘅金錢,換來嘅係女兒因有頑劣嘅小朋友蝦佢而佢就唔肯再去返呀,教我不知如何是好?  (真係好想即刻走去鬧嗰個小朋友冇家教,喺度蝦蝦霸霸....)

各位師兄,畀著係你,你哋會點樣處理呢?

3 則留言:

  1. 向教育局投訴東華三院

    回覆刪除
  2. 這個問題...我覺得返唔返個暑期班事少,反而我會較著重與小朋友溝通,我會問佢覺得個課程如何, 是否有趣味,如果無左個位曳小朋友你又會怎樣等?
    點解我會咁諗,其實係學校我們都有機會遇到d較為頑皮的同學,我們不應該因為其他小朋友的不當,而放棄一個好既學習機會呢^^
    睇下令千金有幾鐘意返呢個暑期班啦^^

    回覆刪除
  3. 我個女都喜歡返去玩,但就係唔喜歡果個蝦蝦霸霸的頑劣小朋友。 唉!

    回覆刪除