2018年8月10日 星期五

港鐵換八達通



! 有新卡換,大家快 d la,再唔換卡就無得用 la 我講緊的係舊版八達通卡換卡計劃,先講這個計劃,本身已經係一個屈機計劃,你唔跟佢換卡,你就無得用八達通,無得用八達通,即係無得食飯,無得搭車,講白 d 就係無得過正常生… (講得誇張咗少少,不過都唔係完全錯得曬)

我地 d 升斗市民,都唔可以無得過生活嫁,所以都要被迫換新卡。 就係咁,財自花時間去佢個網登記資料,換返張新八達通。 la,張新卡寄到屋企,又要走去指定的八達通服務站更換新卡,去到部換卡機,又要了解一下佢點樣換卡,了解完了,跟住指示換卡,放張舊版八達通卡入去,點知螢光幕顯示 [此卡無效],唔係呀嘛,我日日用緊張卡,點解話我無效,我當然唔順氣 la,唯有再試一次,點知再試都係話我無效,如是者試了 n 次,n 次都話我無效,真係起有此理,走去客戶服務部處理。 唔去由自可,一去把鬼火,個客服哥哥仔話咁的情況要我把新舊的八達通卡交比佢,佢轉交八達通公司處理,大約十四天內會再寄新卡比我 wor,咁我即係這十幾天無得用八達通(無得用八達通,即係無得食飯,無得搭車,無得過正常生…),咁即係迫我而家買張新卡用姐,就係咁唔見左 $150.00,連同自動增值可以賺到果一百幾十,足足無左兩三舊水。 XYZ!@#$%$^$%^%&%*&

其實我無左兩三舊水,相對港鐵近日爆出的嚴重工程事故,真係小毛見大毛 la。幾百億幾百億咁比人屈,到頭來換來一單又一單的疑似斬短螺絲,做假等等,管理層嘻嘻哈哈就袋幾百萬,甚至乎係過千萬嘅年終酬金,佢哋真係開心啦(話時話,佢哋究竟係唔係一早知道做假嘅呢???) 香港人真係要自求多福啦。

2 則留言:

  1. 呢排港鐵的用戶體驗真係做得好差...好大改善空間

    回覆刪除
  2. 66 的高層只顧自己的利益,市民的生活關佢地 X 事咩! 66 做得好唔好,佢地點會理呢?

    回覆刪除