2018年8月15日 星期三

股災期間,最好做的節目是什麼?


股災期間,最好做的節目是什麼?

當然就係遠離股市去享受一下人生。 如果這期間成日計算自己虧損了多少,心情總不會歡唱,有的朋友希望趕快把虧損的部分追回來,越是心急,越是容易出錯,到頭來虧損反而更甚。 既然明知股災已成事實,何不等到股市跌倒四腳朝天,人人極度恐慌時才考慮出手? 這樣的話,什麼時候才是人人恐慌呢? 當你發覺身邊嘅朋友都講自己喺股票身上輸很多嘅時候,或者你發覺大市成交急跌嘅時候 (e.g.500-600),又或者你發覺市場有很多不利嘅消息但股市已拒絕下跌嘅時候,希望這個時間快些來臨啦。 我都係繼續追我的金庸小說先,bye bye ^_^

2 則留言:

  1. 我都係追緊金庸, O岩O岩睇完左連城訣同雪山飛狐, 宜家睇緊俠客行

    回覆刪除
    回覆
    1. 金庸真係近代文學嘅的泰山北斗,絕對係武林第一。
      我剛剛睇完射鵰英雄傳,神鵰俠侶,倚天屠龍記,笑傲江湖,而家剛剛開始睇俠客行,有機會食多啲臘白粥,增強我的功力先,哈哈!

      刪除