2018年2月13日 星期二

當局者迷,旁觀者清

當局者迷,旁觀者清



今天跟一位長輩吹水,聽他說說一些身邊朋友的經歷,真係給大家引以為鑑。 (以下的我 = 長輩)

我有個多年無見的舊同事跟我說唔開心,約了我出來飲茶,我就走去同佢飲下茶囉。 ! 原來無見一排,佢變回單身。 事情是這樣的,佢後生果陣在餐廳做侍應,我見佢人工不高,單身住公屋,就叫佢入廚房做,收入多少少,改善下生活都好。 佢成世人56十歲仲係單身一個,成日上大陸按摩 (我當時想9 成係唔正經果 d,點知比我估中左),原來佢成日上去深圳找姐姐仔按摩,仲按出感情出來,更加決定跟這位姐姐仔結婚 tim (年約 30,仲要有個仔),當時我們身邊所有朋友也不支持,更不看好他的決定,還跟他說這隻是雞,係人比少少錢都可以同佢攪野,咁你都要同佢結婚,唔係掛??? 你信下我地,唔好同佢結婚 la 當然,這位廚房朋友大半生也沒人關心,現在有個年青貌美的姐姐仔投懷送抱,下半身作主的廚房男當然忍不到這個引誘,無理班 friend 的勸告,堅決要與這位年青貌美的姐姐仔結婚,仲申請佢地 (姐姐仔 and 佢個仔) 來香港住 tim 誰知,申請到單程證後,與廚房男一齊住在公屋的姐姐仔與廚房男不和,極速決定要離婚

事情還未完結,由於他們已經結婚,住在同一屋簷下,現在要離婚,法官把他們居住的公屋判了給姐姐仔 and 小朋友,要廚房男把公屋交出。 真係唔講的話,我相信大部份的香港朋友也不知道會有這個結果。 當局者迷,當初班 friend 的勸告沒有理會,更加落得如此下場。 如果當時願意聽勸的話會否改寫這故事的結局呢?


在人生路上或是投資世界,不知大家有沒有當局者迷

7 則留言:

  1. 從來結婚揀錯人 (例如去搵姐仔, SPEED DATE)等等求9其其都係出事居多

    回覆刪除
  2. 很有趣,謝分享,感情既世界就更加令當局者著迷呢^^

    回覆刪除
  3. 長輩仲有其他故事跟我說,一樣咁精彩! 有機會再寫,哈哈!

    回覆刪除
  4. BLOG主你好
    偶意讀到貴BLOG,著實百感交雜
    本人三十有六,近兩三年才重新接觸股票,僥倖獲利,但炒股生涯日日擔驚受怕,現積極抽手,嘗試將重心轉至一些收息股,提高現金流。
    本人非專業人士,十多年來嘗試為職業拚搏,無奈始終收入有限,在行內已屆頂薪,前路茫茫,還望blog主可分享邁向財自的經驗及心得,讓我可及時補改,知來者之可追。
    先行謝過

    回覆刪除
  5. 炒股生涯日日擔驚受怕,我以往也是過這些日子。 現在主力買入收息的資產。
    講到收息的資產,主要也是 reit,內銀,債券,期權(主力 short Put 或 covered call)。 個人認為只要有決心,努力認清目標,財務自由的路不難達到,但是需要對自己的投資目標有信心。 不要虧本,最要緊的是,不要虧本。 我身邊有不少炒股票的高手,但是他們需要付出的時間心力其實是極大,我情願慢慢的資本增值,加上穩定的現金流,精神壓力不大,不會因股價上上落落而影響心情。 這樣就會減少出錯的機會。 投資路上愈少出錯,就愈快上岸。 龜兔賽跑,龜跑得慢,但最終是勝利者。 其實我比你大幾年,很多東西也是學習當中,學習世上最勁的巴生,也學習成功的朋友,少看公仔箱的財演,必對自己有所得著。

    狗年新年進步!

    回覆刪除
  6. 哈哈 在工作上經常見到這個情況出現 屋又冇埋了 都唔知點算好
    可能佢初初會咁諗自己是零(單身)現在變一(有老婆HAPPY) 最多最後未變番零(離婚單身) 可惜佢估唔到自己會變負一(屋都冇埋)

    香港人口愈來愈多 真係落黎香港團聚我不太反對 但好多上述既例子 一落到黎就離婚 同埋重有好多假結婚 可惜政府都唔正視問題 咁小市民既我地有咩可以做呢

    我都係努力在股市中搵錢算啦 搵夠就做自己想做既野 可能移民都唔出奇

    回覆刪除