2017年12月19日 星期二

今天見有網友考車成功,恭喜恭喜!

今天見有網友考車成功,恭喜恭喜!

我有大約八年的道路駕駛經驗,見過無數的交通意外,主要都係駕駛者的駕駛態度極其惡劣。 我試過在小路出大路,大路慢線有大車超超超慢近乎死車,我看不到路面情況,當然駛出少少再看看啦,就係駛出嗰少少,停車再看看期間,後面的貨車大佬已經.... 嘭一聲!

我把這件事告訴有數十年駕駛經驗的搵食司機朋友,他說如果他是我後面架車,情況都會一樣,原來很多搵食司機,係唔會駛出少少再看看路面情況,而係一下轉出大路,我真係無話可說。 原來學車跟實際道路使用情況是完全兩回事。

把這件事放在投資世界,很多散戶心口掛個勇字,不顧危險,勇往直前。 真係祝他好運!

財自膽小,今年個股市升幅巨大,我現在手上全是防守型的股票,出年再升唔關我事。

沒有留言:

張貼留言